niedziela, 3 marca 2013

DIY : hipsterski top

Robiąc wiosenne porządki w mojej szafie, natknęłam się na kilku bezużytecznych topów, których na 100% nigdy bym nie założyła. Coś mnie tknęło i doszłam do wniosku, że może w jakiś sposób można im podarować drugie życie.



W tym sezonie modne będą krótkie topy i spodnie typu high-waist, więc zaczynamy:


 1. Potrzebujemy najwyklejszy t-shirt i parę nożyczek.


2. Odcinamy rękawy i poszerzamy dekolt.


3. Dół wycinamy jak wyżej.


ENJOY! :)

Zbliżamy się do 10,000 wyświetleń! Konkurs już wkrótce :)
Buziaki,
Z



8 komentarzy:

  1. najpierw mi się smutno zrobiło, jak odkryłam, że powywalałam wszystkie stare ubrania... po czym uświadomiłam sobie, że i tak mam wielki bebzol, więc może to i lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież możesz koszulkę wyciąć niżej ;)

      Usuń
  2. Zuza powiedz lepiej gdzie te buty kupiłaś <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. great diy dear ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z przeróbką genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł...tak można tyle rzeczy uratować przed wyzuceniem)))Karina.

    OdpowiedzUsuń