poniedziałek, 11 marca 2013

Tutorial: fale na opaskę

Zainspirowana tym oto dziełem, postanowiłam podzielić się z wami pomysłem na naturalne fale bez użycia sadystycznej, wysokiej temperatury. Chyba żadna z nas nie chce zbierać spalonych dredów z lokówki, do dredów nic nie mam - są spoko, ale tak znienacka, słaba opcja  :) Sposób jest o tyle fajny, że nie trzeba długo się motać z włosami (ręce nie więdną) , a zwyczajnie pójść wygodnie spać. 

Będziemy potrzebować jedynie gumkowej opaski do włosów i lakieru do włosów.





1. Na lekko podsuszone włosy nakładamy opaskę jak wyżej.


3. Zawijamy włosy, końcem za opaskę, resztę "upychamy".


4. Spryskujemy włosy delikatnym lakierem do włosów. ( mocne lakiery zaskakująco sprawiają, że włosy szybko "obsiadają" ). W takiej fryzurze idziemy spać i rano ściągamy opaskę :)



5. Tak się prezentują owe naturalne fale :) Wszystko to bez użycia lokówki, prostownicy czy innego dziadostwa, bez którego tak ciężko żyć :)



 Nagrody w konkursie czekają, a chętnych brak, więc zachęcam :D Macie jeszcze czas do środy!
Buziaki
Z






16 komentarzy:

  1. Fajny sposob, a co z osobami które maja jedna warstwe(górną) wystopniowaną, a reszta jest jednej długosci? chcę uniknąć tego, że te krótsze włosy będą mega odstawac od reszty..

    Pozdrawiam, świetne porady na blogu.

    Q.B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam stopniowaną górną warstwę, która już odrosła, ale jeżeli Twoja jest krótka na tyle, że nie sięga do gumki to pokręć same końce, tak tez będzie ładnie. Ewentualnie : możesz je zwinąć w kędziorki i zapiąć wsuwkami do góry ;)

      Usuń
    2. Spróbuje napewno! Dzięki! :)

      Q.B.

      Usuń
  2. Zuza czy wygładzałaś czym włosy czy po prostu takie gładkie Ci wyszły?
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym razem tak wyszły, ale u mnie każdego dnia inaczej ;)

      Usuń
  3. Nie mam takiej gumki, ani opaski. A jakies inne sposoby na fale? A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką opasko-gumkę można kupić w sklepie z akcesoriami do włosów, koszt: do 3 złotych.

      Usuń
    2. a inne sposoby, jasne, za kilka postów ;)

      Usuń
  4. Niesamowicie ładna przyjaciółka Kingi ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z pierwszych zdjęć jest śliczna! <3
    Takiego sposobu na fale jeszcze nie znałam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego sposobu nie widziałam, mega bajer :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sposób! Ale moje włosy pewnie by nie wytrzymały do rana w tej opasce, bo żyją własnym życiem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Your hair looks beautiful!

    XO The Daily Fashion Drug

    OdpowiedzUsuń
  9. pomysłowe:) fale świetnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało mi się taką opaskę znaleźć w sklepie, koszt 2.50gr :)

    OdpowiedzUsuń