piątek, 22 marca 2013

Tuturial: a'la winna butelka + relacja z 4 urodzin KMAG'a

Jeżeli uważnie śledzicie facebook'owego fanpage'a to wiecie już, że we wtorek miałam przyjemność być na czwartych już urodzinach czasopisma KMAG. Wszystko to za sprawą firmy Sampler.pro, która podarowała mi zaproszenie na tę uroczystość. Kto z nas nie lubi dostawać prezentów? :) Jeżeli chcecie otrzymywać paczuszki z darmowymi gadżetami i testerami to zachęcam Was gorąco do odwiedzenia ich strony internetowej  i zapisania się tak jak ja :) Czekają Was miłe niespodzianki - za darmo!

WYSTARCZY KLIKNĄĆ TUTAJ
                     
A teraz mały fotoreportaż jaki udało mi się poczynić, będąc na imprezie KMAGA.

redaktor naczelny KMAGA - Mikołaj Komar 



jak się przypatrzycie to widać i mnie :D źródło: plejada.pl
                             
     Niesamowicie przytulny Vine Bar Mielżyński, wyśmienite wino i jedzenie, interesujący ludzie - tak w skrócie opisałabym to, co się tam działo. Jeżeli macie ochotę obejrzeć więcej zdjęć kliknijcie tutaj.

Takiej ilości butelek wina na raz pewnie nigdy nie widziałam, co zainspirowało mnie do dzisiejszego makijażu.


1. Powiekę do jej załamania pokrywamy cieniem w kolorze butelkowej zieleni.


2. Zieleń delikatnie blendujemy ku górze, a na dolną powiekę nakładamy kolor bordowy, niestety lampa zupełnie zjadła odcień.


3. Na linię wodną - czarna konturówka. 


4. Malujemy piękną kreskę i tuszujemy rzęsy.


5. W kąciki wklepujemy cień w kolorze antycznego złota.


6. Z takim makijażem można szaleć, ja doczepiłam jeszcze porządne rzęsiska ;)


Całości dopełnia cielisty, połyskliwy błyszczyk.





Jeszcze raz najmocniej Was przepraszam, że tak długo nic nie publikowałam, ale przez kilka ostatnich dni żyłam jak jaskiniowiec - bez telewizji i internetu - UPC - giń!

Tymczasem, uciekam cieszyć się weekendem :))
Pozdrawiam!!!
Z





           







8 komentarzy:

  1. dzięki :) jestem zadowolona, lubię go. zarówno tego jak i tego w języku. :)
    fajna impreza i śliczny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż! <3
    Pięknie wyglądałaś na urodzinach KMAG'a :)

    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeej piekny ten makijaż :D zazdroszcze Ci obecnosci na tych urodzinach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż- idealnie dobrany do twojego typu urody:) pięknie wyglądałaś na urodzinach KMAG:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż! I zazdroszczę obecności na tak fajnym wydarzeniu, sama chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozazdrościć, że mogłaś uczestniczyć w tym wydarzeniu :) Miałaś śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń