niedziela, 7 kwietnia 2013

Warsaw Fashion Weekend - fotorelacja

Wiem, nie było mnie ostatnimi czasy, ale miałam mnóstwo na głowie - musicie mi wybaczyć :) Od piątku trwa Warsaw Fashion Weekend i z tej okazji od dwóch dni w domu tylko nocuję. Przygotowałam dla Was krótką fotorelację z tego wydarzenia.


Impreza odbywa się w Soho Factory. W na pozór zwykłej hali mieści się mnóstwo stoisk z oryginalnymi gadżetami i ubraniami młodych projektantów. Dookoła ludzie, którzy nie boją się pokazać swojego stylu, często bardzo awangardowego, magia.



Najlepszy stylista fryzur jakiego poznałam. Na codzień współpracuje z Jagą Hupało i Maciejem Zieniem, na WFW pracował dla marki Toni&Guy. Z włosami czyni cuda...




Spotkanie "po latach" z mistrzem stylizacji - Czarkiem [Młody Stylista] :)



W pokazie fryzur marki Toni&Guy wzięły udział znane Wam z pewnością blogerki - Maffashion, Jemerced , JestemKasia i Cajmel.




No i na dzisiaj to tyle kochane.... Padam na twarz, ale warto było.
Jutro wrócę do Was z tutorialem, tymczasem - dobranoc.
Z

11 komentarzy:

  1. nie wiem jak innym, ale mi kompletnie nie podoba się uczesanie wykonane przez styliste...o wiele lepiej wyglądasz we włosach zrobionych przez siebie samą-to tylko moje skromne zdanie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cóż - bywa :) Mi się podobało, a to chyba najważniejsze ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Faktycznie fajnie ulozone wlosy. Bylas jako ochotniczka, czy uczestniczka? Aneta

    OdpowiedzUsuń

  3. Jeszcze była Cajmel.

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się można dostać na takie imprezy? Podejrzewam, że nie każdy ma wstęp... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam akredytację, ale wyjątkowo na tę imprezę można było kupić bilet na 1 dzień lub 3 - 50-70zł.

      Usuń
  5. Wow piękne fotografie... chciałabym kiedyś wziąć udział w takiej imprezie :)

    OdpowiedzUsuń