wtorek, 15 października 2013

Biorę udział w konkursie u Makijażowo


Zażywając dzienną dawkę nowych postów na ulubionych blogach trafiłam na coś, co sprawiło, że zastanowiłam się dłuższą chwilę. Mianowicie, autorka bloga Makijażowo organizuje konkurs, który polega na zrobieniu makijażu inspirowanego egzotyką, florą/fauną, jak kto woli. Do wygrania świetne nagrody:


Pomyślałam sobie: "a co mi tam". Nic nie tracę, a może jakiś cud sprawi, że uda się wygrać. Długo szukałam inspiracji, ale ostatecznie padło na tropikalnego ptaka.
Coś czego w życiu nie próbowałam czyli art wizaż. Jak wyszło? Same oceńcie.






Pierwszy taki makijaż uważam za udany.
3majcie kciuki żeby się udało, a ja tymczasem zabieram się do nagrywania kolejnego filmu na YT :)

Z.

13 komentarzy:

  1. Zgłoszenie otrzymałam :)
    Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! piekne kolorki!! perfekcyjne wykonanie.
    zostaje mi zyczyc powodzenia! :)
    zapraszam do siebie jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądało jego wykonanie. Troszkę trudno uwierzyć, iż jest on zrobiony przez Ciebie. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak więc droga Kasiu jeżeli życzysz sobie zdjęć w trakcie mojej pracy nad makijażem to napisz do mnie wiadomość przez fejsbukowego fanpage'a. Wymogi co do zdjęć w poście są bardzo jasne i do przeczytania na blogu Makijażowo. Mimo wszystko, cieszę się, że aż nie możesz uwierzyć, że go zrobiłam. To chyba świadczy o tym, że jest dobry ;] Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Naturalnie, samemu tez można by popatrzeć i coś podchwycić z Twojego wykonania. Oczywiście świetna praca i życzę powodzenia w konkursie :)

      Usuń
    3. Naturalnie jest dobry, jednak z ciekawości chciałoby się zobaczyć jak go wykonałaś. Życzę wygranej w konkursie:)

      Usuń
  4. Oczy są dobrze pomalowane. Widać pomysł i staranne wykonanie, ale całość twarzy wygląda moim zdaniem słabo. Jeśli szaleć to już szaleć - dlatego mocniej podkreślone kości policzkowe i usta byłyby dobrym wykończeniem. Zasady minimalizmu w tym przypadku raczej nie powinny być stosowane. W takim wykonaniu czegoś cały czas brakuje. Moim zdaniem to jest jedynie makijaż oczu, a nie egzotyczny makijaż twarzy.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wezmę to pod uwagę , robiąc kolejny makijaż :) nie chciałam odwracać uwagi od oczu mocnym akcentem na ustach. Ale może masz rację ;)

      Usuń
  5. nawet fajnie, nie mój klimat, ale widać, że się starasz.
    zastanawiam się tylko czy jakoś źle siedzisz do aparatu czy przytyłaś trochę? bo taka masz okrągłą buzię tutaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, dziękuję ;-) przytyłam, 1kg ;) już tak widać ??? :(

      Usuń
  6. MEGA :) jak dla mnie pomysł i wykonanie pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba konkurentko :) Tez biorę udział w tym konkursie :) Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń