sobota, 26 października 2013

Makijaż jesienny


Dzisiaj mam dla Was makijaż idealny na jesienne dni - a'la brązowe smoky eye. 



Do wykonania makijażu użyłam :

• Revitalash Volumizing Primer 
• Revitalash Volumizing Mascara 
• Revlon Photoready 008 Golden Beige 
• MAC Studio Fix C4
• Cienie z palety Lorac Pro : Taupe, Sable, Espresso, Black
• Cień Inglot : 357
• Maybelline Color Tattoo 40
• Bronzer The Balm - Bahama Mama
• Rozświetlacz The Balm - Mary- Lou Manizer
• Eyeliner i Duraline Inglot
• Rzęsy Demi Wispies Ardell
• Korektor Rozświetlający pod oczy MAC Prep+Prime Light Boost
• Pomadki MAC : Freckle-Tone oraz Russian Red

Więcej do obejrzenia w moim filmie :


Starałam się bardzo żeby film nie był za długi, ale to ma swoje konsekwencje w przyspieszeniu całego procesu. Dajcie znać czy takie rozwiązanie Wam pasuje ;)

Pozdrawiam.
Z.

22 komentarze:

  1. hej :) czy mogłabyś wrzucić zdjęcie pędzelków, których używałaś? Konkretnie jaki i do czego :) Bo z tego co widziałam w filmiku to masz ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ;) nie ma sprawy. w sumie to dobry pomysł na film ;)

      Usuń
    2. Byłoby miło :) Nigdy nie używałam pędzelka do podkładu i zastanawiam się jaka jest różnica na buzi między podkładem nałożonym ręką a właśnie pędzelkiem. Używam obecnie L`Oreal Mat Magique ze względu na to, że jako jedyny matuje mi twarz. Nie wiem czy przy takiej konsystencji musu zdałby egzamin taki pędzelek :>

      Usuń
    3. z musem może być nieco trudniej. Ja na co dzień podkład nakładam właśnie ręką, bo wtedy ładnie się stapia ze skórą pod wpływem ciepła dłoni. Jeżeli zależy mi na trwałości i trochę większym kryciu - używam pędzla. Nic zdrożnego w nakładaniu podkładu ręką ;)

      Usuń
  2. No przytyłaś, no :( Taka byłaś ładna na twarzy, a teraz taki pączek ;( Fitness Zuzia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam haha :D już mam karnet na siłownię :D don't worry, są gorsze rzeczy na tym świecie.

      Usuń
    2. lepiej pokaż swoje zdjęcie to Ciebie ocenimy .... Zuzia jest szczuplutka i nie ma co sie przejmować. "pączek"? z której strony?... ludzi to już zazdrość zżera ..

      Usuń
  3. No dziewczyny, przecież ona napisała to normalnie, a nie jakiś hejt.
    Jak piszemy, że jest szczupła to jest to stwierdzenie faktu i jest ok? A jak piszemy, że przytyła to też jest stwierdzenie faktu i jest złe?
    Dlaczego od razu uważa się za hejt pokazanie komuś jego mankamentu, jeśli ten ktoś wystawia się na naszą publiczną ocenę? Uważam, że zakładając bloga decydujesz się na to, że ludzie będą Cię oceniać - w przypadku bloga, w którym piszesz - będą oceniać twój tekst, w przypadku bloga z fotografią zdjęcia, a w przypadku urodowego wygląd.
    A Zuza przytyła to widać i jest nie niezaprzeczalne. Nikt jej nie napisał, jesteś brzydka i gruba, tylko stwierdził to co zaobserwował. To jest naturalne, bo ona pracuje swoją twarzą i na tym się skupiam. Gdybym nie zauważyła to raczej by wnosiło o moim słabym wzroku lub mało uważnym przyglądaniu.
    Jak schudnie to pochwale, możecie być pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. he he he. Założę się, że te wszystkie komentarze, że rzekomo Zuzia przytyła , piszą dziewczyny, które mają problem ze sobą i swoją nadwagą. Ja jakoś nie zauważyłam żeby zrobiła się grubsza. Zabiłabym za taką figurę! Dziewczyno, tak trzymaj i nie dawaj się zawistnym laskom!!! Pięknie wyglądasz, jak zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiem jak można stwierdzić czytając czyjś komentarz, że ma ze sobą problemy.
    Dlaczego 2-5 kg więcej od razu łączysz z problemami psychicznymi? To jest takie polskie, że nie można czegoś otwarcie powiedzieć - od razu jest teoria, że albo ja jestem wariatką, albo ważę 110 kg... Wiesz, jeśli ktoś nie rozumie, że można, a nawet należy czasem konstruktywnie krytykować, to ja tego nie wytłumaczę. Jednak zgadzam się z tym co napisał ktoś wyżej - Zuzia wystawia się na nasze komentarze i chyba powinna to rozumieć i akceptować w momencie założenia bloga.
    O figurze się nie wypowiadam, bo nigdy jej nie widziałam. Buzia Zuzi stała się okrąglejsza, zgadzam się z dziewczynami. Jednak nie mówię, że teraz jest gorsza, brzydsza i głupsza. TYM RÓŻNI SIĘ OSĄD OD STWIERDZENIA.
    Pozdrawiam,
    Zuzia daj filmik o pędzlach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie wyglądasz!
    Czerwona szminka bardzo Ci pasuje :)

    PS. Recenzja beauty blendera będzie w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, jak zawsze. :) Jeszcze zdradź nam sekret swoich pięknych zębów! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elektryczna szczoteczka do zębów potrafi czynić cuda ;) Do tego jakaś pasta wybielająca z drogerii. Nic więcej nie robię ;) Dziękuję bardzo za odwiedziny ;) Pozdrawiam!!

      Usuń
  8. Boski makijaż. Muszę przyznać, że bardzo dobrze się Ciebie słucha. Nie myślałaś o pracy w telewizji? Pozdrawiam. K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheheh, raczej nie mam parcia na szkło :P Kanał na yt to maximum moich możliwości :P Ale bardzo mi miło, że tak uważasz :D Pozdrawiam!!

      Usuń
  9. Proszę o kontakt(adres e-mail wraz z nazwą bloga) na: kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić możliwość współpracy
    pozdrawiam serdecznie
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny makijaż,super blog ;)
    Pozdrawiam,
    www.magdalena-achtelik.blogspot.com
    http://www.youtube.com/user/OriTwojSukces

    OdpowiedzUsuń