czwartek, 30 stycznia 2014

Recenzja : SHINYBOX 2014 + ROZDANIE


Jakbyście nie zauważyły, na moim kanale pojawiła się ostatnio recenzja pudełeczka SHINYBOX.
W moje ręce wpadła wersja styczniowa, noworoczna. Pod koniec miesiąca zrecenzuję dla Was produkty, które się w pudełku znalazły. A były to:


Krem nawilżająco-regenrujący Bioliq do cery suchej

Peeling do stóp Evree
( recenzje na Wizażu ma bardzo dobre, więc będziemy testować :-) )

Baza rozświetlająca Dermika

Oliwka do skórek i paznokci Delawell
( ja dostałam wersję żółtą, pachnie niesamowicie )

Liner w pisaku Paese
( u mnie, zielony )

Niektóre produkty przypadły mi do gustu w momencie otwarcia, do niektórych nadal próbuję się przekonać, rezultaty wkrótce ;-)

Ale, mam dla Was super wiadomość. Ostatnio jestem prawdziwym św. Mikołajem ( tylko czemu w styczniu?!) 
Co miesiąc, przy okazji recenzji, będę miała pudełko również dla Was :-)
Tym razem, szczęściara otrzyma Shinybox niespodziankę. Nie mam pojęcia co jest w środku i przyznaję, że jestem cholernie ciekawa.

Jedyny co należy zrobić żeby SHINYBOX trafił właśnie w Wasze ręce :
- polubić fanpage Shinybox (klik)
- polubić fanpage Lamakeupebella (klik)
- skomentować moją recenzję Shinybox'a na Youtube (klik) 
Zabawę kończymy 2 lutego o godz. 21.

Ja tymczasem, zamiast uczyć się do egzaminów w sesji, maluję...
W weekend na moim kanale pojawi się tutorial do makijażu z recenzji Shinybox'a, o który tak często prosicie oraz czegoś ode mnie na karnawał i studniówkę:



XOXO
Z.

16 komentarzy:

  1. Gdybyś tylko jeszcze powiedziała jaka to szminka z filmiku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merlot to mi się tylko z winem kojarzy :D Myślisz, że taka czerwień pasuje do każdego bo nie wiem czy się w końcu skusić czy nie :)

      Usuń
  2. Bardzo przydatna zawartość pudełka! Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna! wpędzasz mnie w kompleksy :D
    :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam takiego zamiaru :D pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Rany jaka Ty jesteś piękna, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ! No i super ten shinybox ja najbardziej jestem zachwycona baza firmy Dermika ! Juz wcześniej uzywalam bazy Revisage firmy Dermika i była rewelacyjna, na tej bazie rowniez sie nie zawiodłam. Baza super sie rozprowadza wypełnia drobne zmarszczki i super wygładza skore. Makijaż trzyma się na niej bardzo długo ! Cały dzień buzia wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż ! No i super ten shinybox ja najbardziej jestem zachwycona baza firmy Dermika ! Juz wcześniej uzywalam bazy Revisage firmy Dermika i była rewelacyjna, na tej bazie rowniez sie nie zawiodłam. Baza super sie rozprowadza wypełnia drobne zmarszczki i super wygładza skore. Makijaż trzyma się na niej bardzo długo ! Cały dzień buzia wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana co robisz, że masz tak białe zęby? Jesteś przepiękna a Twój blog i filmiki odbiorcom sprawiają meeega przyjemność. Rób to co robisz, bo my potrzebujemy właśnie takich blogerek ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes taka śliczna, taaaak bardzo zazdroszczę Ci urody :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja ulubiona baza pod makijaż :) Dermika ma bardzo wysokiej klasy kosmetyki. Już samo opakowanie jest ponad przeciętne i daje nam poczucie luksusu. Mało tego, że opakowania są pieknie wykonane, to są tez bardzo praktyczne. Seria Gold 24k jest moją ulubioną serią. Baza jest lekka w swej konsystencji, nie powoduje uczucia cięzkiej tapety na twarzy, szybko i idealnie się rozprowadza i fenomenalnie wygładza skórę, na tak przygotowanej buzi podkład trzyma sie długo i idealnie, nie spływa, nie roluje sie a buzia wygląda bardzo naturalnie gładko.

    OdpowiedzUsuń
  10. baza rozświetlająca dermiki to naparawde fajny produkt stal sie dla mnie niezbędny, odkąd zaczęłam używać. Super wygładza, podklad się fajnie rozprowadza i trzyma długo. Efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń