sobota, 22 lutego 2014

TANIE PODRÓŻOWANIE cz.1


Komu chociaż raz nie marzyło się rzucenie wszystkiego żeby wyruszyć w nieznane?
Dzięki kilku prostym zasadom jesteśmy w stanie zwiedzić na prawdę porządny kawałek świata, nie wydając przy tym fortuny (który student takową posiada?...).
Stąd też, wpadłam na pomysł nagrania dla Was filmu z moimi 15 żelaznymi zasadami, których się trzymam, kiedy tylko mam możliwość gdzieś wyjechać.
Ponieważ podróże i latanie samolotem to moja największa życiowa pasja, gadania nie było końca. Skończyło się to tak, że musiałam pociąć film na trzy części :-) Chyba nikt nie miałby ochoty oglądać 30minutowego tasiemca.
Tak więc, zapraszam Was do obejrzenia pierwszej części filmu, czyli 5 porad dotyczących taniego podróżowania.

Moim zdaniem, nie ma lepszego sposobu na spędzanie wolnego czasu i pieniędzy niż inwestując w podróże, wielokrotne starty i lądowania samolotem.
Do tej pory i tak nie widziałam jeszcze tak wiele jak bym chciała, ale wszystko przede mną.
A to kilka moich zdjęć z miejsc, w których postawiłam stopę.

Wodospad Niagara i Waszyngton, z którego zdjęć nie mogę znaleźć na komputerze
( ładnych parę lat temu jak widać. wiem, mistrzowska poza do zdjęcia :D )

Niemcy, Frankfurt



Floryda, Fort Lauderdale


Nowy Jork




Hiszpania, Sitges



Hiszpania, Barcelona


Norwegia, Skien


Norwegia, Oslo


Czechy, Praga


Niemcy, Drezno

Nie znalazłam zdjęć z Litwy - Wilna i Druskienników.

Idzie wiosna, więc już planuję Eurotrip.
Rzym jest absolutnym MUST w tym roku! :-)

A Wy? Gdzie chcielibyście jeszcze pojechać?

Pozdrawiam.
Z



3 komentarze:

  1. Ja też mam kawałek świata zwiedzony w swym moim krótkim życiu :) Również uwielbiam latać samolotem, dlatego byłam ciekawa Twoich podróży :) Myślę, czy nie podkraść pomysłu na post :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tych cudownych podróży i zwiedzonych miejsc!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to się stało, że tak często podróżujesz do stanów? masz tam jakąś rodzine czy po prostu lecisz zwiedzać?

    OdpowiedzUsuń