środa, 23 kwietnia 2014

PROMOCYJNE POLOWANIE W ROSSMANNIE


I znów wyprzedażowe szaleństwo. Trzymajcie się swoich portfeli dziewczyny, bo przed Wami moja lista kosmetyków, na które warto zapolować tym razem :)

PODKŁADY, KOREKTORY, RÓŻE, PUDRY
bourjois Healthy Mix.
Jeden z lepszych podkładów drogeryjnych. W moje ręce już wpadł :)
Korektor zakupiłam na poprzedniej przecenie -40%. Szczerze polecam, ale z aplikacją pod oczami ostrożnie. Pamiętajcie o kremie nawilżającym przed nałożeniem korektora ;) Ma tendencje do wysuszania. Jednak krycie - bomba :)

Revlon Colorstay
O tym podkładzie pisałam już wiele razy. Jakie szczęście, że Revlon pojawił się w Rossmannie :)
Idealny dla dziewczyn, z cerą mieszaną i tłustą. Krycie średnie, ale jeśli nie macie większych niespodzianek na buzi to sprawdzi się na prawdę super! Moim zdaniem najlepszy z najlepszych podkładów drogeryjnych.

Rimmel Wake Me Up
Tego podkładu jeszcze nie miałam, ale tyle dobrego się o nim nasłuchałam od Maxineczki, że muszę go w końcu wypróbować. Podobno świetna jakość za niską cenę :) Zobaczymy.

Maybelline Dream Lumitouch
Korektor rozświetlający pod oczy, który podobno jest świetny. Kolejna pozycja na mojej wishliście.
Sprawdziłam ostatnio w Rossmannie - ładnie rozjaśnia cienie pod oczami, więc chcę go na dłużej :)


Bourjois Puder Sypki
Matowi i utrwala makijaż. Coś a'la puder transparentny z Kryolan'a. Jeszcze go nie miałam, ale podobno warto sobie wypróbować. Ma mnóstwo zwolenniczek na youtubie :)


Bourjois Róż do policzków
Moim zdaniem za bardzo zbity i ta perła... Ale to ulubiony róż wszystkich Polek, więc może się w końcu skuszę.

Manhattan, Puder prasowany
Słyszałam od koleżanek, że miecie :) I do kupienia za takie małe pieniądze.
Fajny do drobnych poprawek w ciągu dnia, kiedy nasza buzia zaczyna się świecić.

To tyle co do tej kategorii. Kolejna porcja kosmetyków na dniach :) Czuję, że zbankrutuję, więc zabieram się za pracę :)

ps: na moim kanale pojawiła się nowa recenzja pudełka Shinybox. W nieco innym wydaniu... ale zobaczcie same.
 


3 komentarze:

  1. Oj z tym portfelem to będzie ciężko, mój już się boi tych promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chciałam sobie kupić właśnie revlona, ale w żadnym z najbliższych rossmannów nie ma tej szafy, więc jestem skazana na kupienie gdzie indziej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bourjois Puder sypki jest rewelacyjny… POLECAM! Używam jego już bardzoo długi czas jest warty ceny i zakupu :) m.in. mam również róż do policzków zachęcam do kupna. Jest delikatny o jedwabistej konsystencji. Nie ma na czym się zastanawiać.

    OdpowiedzUsuń