sobota, 4 października 2014

Drake's Workshop czyli retusz o jakim marzy każda dziewczyna

Cześć Wam!
Też macie zawsze problem z wymyślaniem prezentów dla swoich najbliższych?
Ja lubię prezenty inne niż wszystkie, takie, w których wykonanie trzeba włożyć chociaż odrobinę wysiłku i siebie. I tu z pomocą już jakiś czas temu przyszedł mój kolega - Łukasz.
Łukasz zajmuje się profesjonalnym retuszem zdjęć. I kiedy piszę 'profesjonalnym', mam to w 100% na myśli. Dla niedowiarków - polecam odwiedzić stronę z jego pracami. Mnie za każdym wyrywa z butów. Jego Strona WWW KLIK!

Robi ze zdjęć prawdziwe cuda. Ale jak przeszłam z tematu prezentów do Łukasza i jego pracy? 
Lubimy dawać innym zdjęcia w ładnych ramkach, ale same w sobie czasem 'szału nie robią'. I tak np. prezent dla kochanego chłopaka, który uwielbia gry komputerowe:

Stałam się bohaterką jednej z gier :) Coś z niczego? Z pewnością.

Z Warszawskiego Wilanowa zostałam przeniesiona do bajkowego Paryża.


Ze zwykłej dziewczyny przeistoczyłam się w kobietę, którą moja koleżanka nazwała "elfem z filmu."


Łukasz daje power'a wszystkim zdjęciom, do których się dotychczas dotknął.


Mistrz i profesjonalista w każdym calu :-) 
Jeżeli chcecie żeby "pobawił się" Waszymi zdjęciami to lajkujcie jego Fanpage (KLIK) i piszcie do niego wiadomości. Jestem pewna, że będziecie bardzo zadowolone. 

ps: która metamorfoza zdjęcia najbardziej Wam się spodobała? Moim ukochanym zdjęciem jest to z Paryża :) Z Paryża, heheheh.... :)

Pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce.

Wszystkie zdjęcia wykonała Joanna Muchlińska.

6 komentarzy:

  1. Zdjęcia położyły na łopatki mnie, mojego chłopaka i moją przyjaciółkę. Nie potrafię tego nawet słowami opisać. Siedzę i przeglądam zdjecia Łukasza i szczęka mi się nie chce zamknąć. Czapki z głów!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie creditów to już nie ma za zrobienie zdjęć? :c

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzałam na Facebooka kolegi i jego prace robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ` super ;D
    http://miipasjon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń