sobota, 11 października 2014

WYNIKI KONKURSU SHINYBOX - WRZESIEŃ 2014

Ostatnio na moim kanale odbył się konkurs, wydaję mi się - kreatywny.  Poprosiłam Was o ciekawe propozycje wtórnego wykorzystania pudełeczek Shinybox. Odpowiedzi cała kupa, niektóre dość oczywiste, niektóre na prawdę zaskakujące :) Dzięki Wam, niedługo na moim kanale pojawi się film z najfajniejszymi pomysłami na skorzystanie z tych pudełek raz jeszcze.

Zdecydowałam, że szczęśliwą posiadaczką nowego pudełka Shinybox zostaje:

danka160@wp.pl

Bardzo Cię proszę o kontakt w przeciągu 3 dni, z danymi adresowymi na maila lamakeupebella@gmail.com



2 komentarze:

  1. Widzę że blog umarł :( Ale mam nadzieje że czasem tu zaglądasz i go reaktywujesz bo baaardzo lubie Twoje filmiki na Youtube i uważam że powinnaś także pisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam twoje filmiki na youtube! to dzięki Tobie odważyłam się na stworzenie swojego bloga. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń