niedziela, 12 kwietnia 2015

Wyniki Konkursu

Kochani!
Bardzo dziękuję za tak ogromną chęć pomocy zwycięskiego makijażu - jesteście najlepsi.
Głosów nie liczyłam, ale brałam pod uwagę, które prace podobały Wam się najbardziej.
Przyznam, że walka była zacięta i gdyby była taka możliwość chętnie przyznałabym dwa pierwsze miejsca :)
Nie mniej jednak, nagroda jest tylko jedna, więc niech wygra ta z Was, przy której pracy uśmiechnęłam się najszerzej :)
Tam Tararam Taaaaam!!!!
Konkurs na makijaż wiosenny wygrywa:




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jeszcze trochę...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
3.
.
.
.
.
.
2.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
1
.
.
.
.
.
.
.
.
.
!
!
!
!
















NATALIA HOJŁO
Praca jest cudowna, dobór kolorów i dopracowanie każdego detalu! Tak właśnie wyobrażam sobie makijaż wiosenny!


Chciałabym również docenić prace dziewczyn, które były tak dobre, że ciężko mi było zdecydować:

WERONIKA ŚCIAGOW
OLGA CZYŻOWICZ
JOANNA SIP
MILENA ZAJĄC
SANDRA RÓŻYCKA
AGATA KONIECZNA
KASIA ŁYGOŃSKA
PATRYCJA FEDEC
MARLENA PASIAK

Dziewczyny! Good Job!!! 
Jestem z Was dumna, dałyście z siebie wszystko.

Natalia, Ciebie proszę o kontakt przez wiadomość na FB :)





13 komentarzy:

  1. A jednak niebieski zrobił furorę :)
    Gratulacje dla zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam po Twoim komentarzu ze mam jakieś szanse, a tu nawet nie wyróżnila sie. Cóż, będę pracować dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wszystkim :) super wybór:) Moją uwagę też przyciągnęła ta praca nr 22. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, szkoda, że nie Joanna Sip. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni :) cieszę się, że wzięłam udział, bo największą nagrodą był Twój komentarz <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, na nią właśnie głosowałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wiadomość!! Makijaż numer 22 był był, jest powalający,zapierający dech w piersiach i w 100% wiosenny:) Powiem Wam,że byłam tak zafascynowana tym makijażem i zdolnościami tej dziewczyny,ze postanowiłam do Natalii Napisać z prośbą o wykonanie na mnie makijażu, więc umówiłyśmy się na spotkanie (wczoraj- w sobotę) Umalowała mnie- boże,w życiu nie miałam takiego makijażu na oczach!!!!!!!!!!! Coś niesamowitego. Żałuję tylko,ze nie zrobiłam zdjęć.Ale następnym razem!! Super,ze wygrała Natalia, bo ma dar w rękach. Pozdrawiam wszystkie fantastyczne pozostałe wykonawczynie makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! Czy ktoś mógłby podać mi piosenkę, która znajduję się na początku filmików na yt??

    OdpowiedzUsuń
  9. hej ;) od wczoraj oglądam Twoje filmiki i jestem mega pozytywnie zachwycona :> jak to sie stało, że latasz do nowego jorku? masz tam rodzine czy jestes zwykłą turystką? jestem totalnie zafascynowana Nowym Jorkiem niestety na razie brak kasy i odwagi na podroz ;) zastanawiam sie czy nie mając tam nikogo jest mozliwe aby przecietny czlowiek znalaz sie w nowym jorku ;> :D

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.youtube.com/watch?v=hAPRB0gLrjU jaką masz szminke w tym filmiku? jest sliczna , własnie takiej szukam :)

    OdpowiedzUsuń